Algemene informatie
Hier lees je meer over het plaatsen van een bestelling, over de betaalmogelijkheden en de levering.
Betaalmogelijkheden
Wij bieden je de mogelijkheid je bestelling te betalen via iDEAL, Visa, Mastercard, Meastro of Vpay.
Levering
Wanneer je alle gewenste artikelen aan je winkelmandje hebt toegevoegd heb je bij het afrekenen de keuze of je de bestelling wilt laten bezorgen met PostNL of wenst af te halen bij Diebo Huisdierwereld in Nieuwegein. Indien je de bestelling wilt laten bezorgen heb je tevens de mogelijkheid het bezorgadres aan te passen. Indien je de bestelling wenst af te halen ontvang je van ons een afhaale-mail wanneer je bestelling voor je klaarligt.
Verzendkosten
De verzendkosten voor bezorging met PostNL bedragen € 4,95 binnen Nederland, tenzij anders aangegeven bij het product. Je bestelling afhalen in de winkel is gratis.
Voor sommige (extra grote) producten kunnen afwijkende leverkosten gelden. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.
Levertijden
Dieboshop streeft ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en levert elke dag pakketten af bij PostNL. Wegens drukte bij PostNL kan de levertijd soms langer duren.
Wij streven er altijd naar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, zodat je zo snel mogelijk de producten in huis hebt. Bestellingen worden in principe binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend uitgezonderd. Ben je niet thuis op het moment dat het pakket bezorgd wordt? Controleer dan je e-mail/spam of de PostNL-app voor de afhaallocatie van het pakket.
Indien je de bestelling wenst af te halen in de winkel ontvang je van ons een e-mail wanneer je bestelling voor je klaarligt.
Mocht een besteld product onverhoopt toch niet (tijdig) leverbaar zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op om samen met jou een passende oplossing te zoeken.
Track & Trace
Zodra je de bestelling hebt geplaatst zal je bestelling in behandeling worden genomen en ontvang je per mail een bevestiging van je bestelling. In de bevestigingsmail ontvang je tevens een 3GS Track en Trace code. Met deze code kun je op de website van PostNL je bestelling traceren en de verwachte levertijd raadplegen.
Service & klachten
Heb je vragen of ben je ontevreden over je bestelling? Wij zijn je graag van dienst. Je kunt contact met ons opnemen via webshop@diebo.nl of telefonisch via 030 - 267 32 17. Je kunt hier ook de contactpagina op de website voor gebruiken. Geef indien mogelijk aan op welk bestelnummer je vraag of klacht betrekking heeft. Dit kan de afhandeling van je vraag of klacht bespoedigen. Wij doen ons uiterste best om binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie te geven.
Beschadigd of ondeugdelijk product ontvangen
Heb je een product ondeugdelijk ontvangen of werkt het product niet (meer) naar behoren? Kijk dan onder voor meer informatie op onze pagina over garantie.
Vragen
Heb je verder vragen over en/of hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling, betaling, levering of wil je uitleg over de website? Neem dan gerust contact op via webshop@diebo.nl of telefonisch via 030 - 267 32 17. Je krijgt dan direct een medewerker te spreken. Het is ook mogelijk om hier de contactpagina op de website voor te gebruiken.
Voor vragen over producten en voorraad kun je het beste gebruik maken van de contactpagina op de website of contact opnemen via webshop@diebo.nl.
Vragen die wij ontvangen tijdens kantooruren proberen wij dezelfde dag te beantwoorden.